Колеги рових из форума, но няма нищо по случая - искам да си сложа амортисьор на предния капак на 145-цата. Имам един здрав, който ми остана като смених на 146-цата амортисьорите отзад. Някой правил ли е подобна интервенция и ако да, да сподели има ли нещо по-специфично, което да гледам? Мисълта ми е трябва ли точно на определено място да бодна амортисьора или само проследявам хода му и го бодвам там?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Капак с амортисьор
Collapse
X
-
Last edited by marian2784; d.m.y г., 22:31.alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
-
ами отвори си капака,вземи амортисьора който имаш наложи го ,като сложиш единия край върху предния болт койтодържи капака за планката,както е на третата снимка,другия край върху бомбето.после отбележи местата така че да ги видиш при затворен капак.затвори капака измери разтоянието между белезите и ако отговарят на дължината на затворения ти амортисьор дупчиш и си готов,ако не съвпада ще ти трябват амортисьори от 156.дано си ме разбралalfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Разбрах за планката, само че не мога да си го представя върху купето, защото тоя амортисьор дето го имам си е дългичък
Comment
-
ами нещата може и да не се получат както си мислех,не е удачно да ползваш по-дълъг амортисьор защото долу няма да има опора за закрепване.калника и планката му не са подходящи за тая цел,трябва да е на бомбето,вземи си от някоя морга за 20 кинта такива от 156 и си готов без никакви дертовеalfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Ами варианта върху който мисля е да хвана амортисьора на бомбето и да видя къде ще ми дойде на капака, но ако не стане наистина ще прибягна до варианта 156
Comment
-
Според мен и един ще е достатъчен, защото задната врата на 146 тежи доста, а пък този капак е 15-тина кг някъде. Ще видим утре вечер пак ще го погледна след работа
Comment
-
Така!Значи след като прегледах темата преди няколко дни реших и аз да си направя капака по този начин.Купих си два амортисьора от 156 комплект със ябълките.Поставих ги,както е снимал колегата по горе.Появи се следния проблем.Болта на капака,за който се захваща амортисьора е ф6,а този на ябълковидния е ф8 та трябва да се разпробие и да му се направи резба на 8.И следващия момент е,че ябълковидния болт,който е от 156 е по дълъг/имам впредвид от шестостена,с който се завива болта до края на ябълката/ и упира във калника.Затова трябва да се сложи възможно най късия.Това е.Дано съм бил полезен.Поздрави!
Comment
-
Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщениеДругия начин е с задните амортисьори на капака на Лада Нива . Пасват супер и като че ли са по-евтини от тия на 156-ти номерДоскоро имахме нива 2007 година производство...ако пуснеш багажника от повече от 5см се забива като парен чук в колата, чак страх да те хване
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Струва ми се досдтатъчно близък проблем, та ще питам тук. Става въпрос за задния капак (5-ата врата). Не знам дали е от амортисьорите, но като отворя от купето багажника (с ръчка и жило съм, не с копче), от тежестта се затваря веднага. Ако някой в същия момент не вдигне отзад капака не се отваря. Тия амортисьори не трябва ли да повдигнат малко капака, за да не се затваря сам? Опитвал съм с настройки на самото жило, но не става. Иначе като го отворя в най-горно положение си стои и не пада. Някакви идеи...?166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение....
Първоначално публикувано от chico Покажи съобщениеНе съм сигурен как е при 146, но опитай да развиеш леко гумените тампони, на които се опира при затваряне задния капак. Идеята е да е при затворен капак тампоните да са под леко напрежение...166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
Comment